,

stvari koje volim da vidim na tuđoj glavi a usko su povezane sa kosom

Već 8 godina zasigurno imam sličnu frizuru, od dužine do brade do dužine do grudi koja se smenjuje, šiške su tu da mi uokvire kockasto lice, boju menjam sezonski ali ne eksperimentišem previše. Ne zbog nedostatka inspiracije ili ne daj bože hrabrosti, već zbog jezivog kvaliteta kose koji sam zaradila na genetskoj lutriji.
Kako svaki vid promene frizure podržavam kod svakoga, jer pre svega kosa brzo raste a i ništa nije nepopravljivo, u poslednje vreme najviše volim da vidim sledeće stvari.



SEDA, BELA I PASTELNA KOSA
Uvek mi se dopadalo kada mlada žena ponosno pusti svoju prirodno sedu kosu. Ali, u poslednje vreme sve češće viđam devojke koje se iz platinasto plave prefarbavaju u svetlosivu, metalik. To daje određeni futuristički vajb i stvarno izgleda lepo. Ne verujem da je održavanje takve kose baš lako, zato ako niste sigurni ni vi ni vaš frizer da biste mogli to da iznesete, nemojte toliko eksperimentisati sa bojom.





(najlepša seda kosa u svetu blogginga je ova)


Bela kosa je uglavnom ideal svake platinaste plavuše, iako možete da rizikujete da dobijete (ne)željeni Jelena Karleuša stil ili ne daj bože žućkasti pod ton, hemijska industrija se potrudila da ponudi mnoga rešenja na ovom polju. Ako ste u mogućnosti da iznesete belu boju(zapravo mnogo volim varijante bele kose na tamne oči) kose, go for it, ali imajte u vidu da vrlo lako može da sleti u jeftin izgled, znate na šta mislim. 





( jedna od meni najlepših belih kosa domaćeg bloginga je Milica )


Još jedna varijatna blajhane kose koja se često pojavljuje u posljednje vreme, a vuče korene iz grandž ere 90ih je pastelna kosa. Svi ili manje više svi se sećaju Kurta Kobejna koji je u nekom stanju svoje svesti ofarbao svoju kosu u pink, i nekako uz to javilo se još nekoliko paralelnih pojava tog trenda, recimo Gwen Stefani koja može da se provuče kroz sva tri prethodna pasusa. Odlika i japanskih streetstyle djevojčica, postala je toliko česta pojava da ju je Marc Jacobs uvrstio u svoju instagram kampanju. Meni se svidja u svim varijantama.


Jedna od pionirki u internet svetu ovog trenda bila je Audrey Kitching :





KIKE, PLETENICE, PUNĐICE, PIG TAILS, SARME

Rijana, čiji fan baš i nisam, u nekom skorijem pojavljivanju je imala preslatke tzv. sarmice po glavi koje su meni bile jako simpatične. Taj geto, 90s vibe bio mi je presimpatičan. Takođe, moja veoma bliska prijateljica često nosi dva pigtaila, baš u 90s fazonu i meni su omiljeni vrlo često. Dok sam imala dužu kosu praktikovala sam da ih i sama nosim, ali kako je više nemam ostaje na tome da je gledam kod drugih. Kike su mi stvarno prelepe, iako će pola mojih prijateljica reći da izgledate kao Julia Timošenko ukoliko ste plavuša ili kao devojka iz folkloraške grupe. Ne dajte se i ako umete, upletite tu kosu.
Rijanina frizura koju sam pominjala.











ŠIŠKE

Šiške imam otkad znam za sebe, na prste svoje ruke mogu da nabrojim kada ih nisam imala. Prosto je, ako vam ne stoje, nemojte ih imati, ali ako vam makar malo stoje, go for it. Ako ih ne butete voleli, porašće i gotovo sa tim. Ja, lično, imam problem sa retkim šiškama, ali Alexa Chung zaista ima trenutaka kada dobro ponese ovu varijantu. Ako niste Alexa, a verovatno niste, odlučite se za gušću varijatnu, čisto jer deluje dosta urednije. Dužinu šiški odredite u odnosu na to koliko su vam crte lica oštre, i što su one oštrije, šiške mogu biti kraće. Moj lični favorit one koje pokazuju obrve ali ne idu dalje od toga, čisto da ne čupam i ne iscrtavam te obrve za džabe.







You Might Also Like

1 comments

  1. Hvala na divnom komplimentu, iako vise nisam blond :) Puno pozdrava sa //blog.moiminnie.com! xx

    ReplyDelete