,

Trendovi koje sam volela in past 3 yrs

Jako volim modu i baš sve što može da se dovede u vezu sa njom. Svoj stil gradim više na ličnim afinitetima nego na aktualnim trendovima, ali kako odeću kupujem najčešće u radnjama high street mode, biram one komade u aktuelnom trendu koji se uklapaju u ono što mi pristaje, što volim, što je savremeno donekle i ono što je nosivo.
Moje oblačenje je od tinejdžerskih dana do skorijih dana bilo obojeno nekom dozom uticaja raznih subkultura. Kako sam tih dana najviše slušala pank i metal, dopadale su mi se takve stvari, te se, s obzirom na to da neke komade nosim godinama i dalje donekle vidi taj uticaj. Moja kožna jakna je iz sedmog razreda osnovne škole, čak, klasična biker jacket koju nosim od marta do oktobra u skoro svakoj prilici. Posljednje dve ili tri godine, taj trend nošenja takve jakne se masovno proširio, i odjednom svi imaju takvu jaknu i ja se, kao, osećam malo manje posebnom, jer je ranije ta jakna bila kao nekakav svojevrsni deo mene.
Svake sezone, nekad neku preskoče, ali skoro svake sezone oživljavaju punk uticaj na ovaj ili onaj način da je meni to postalo više toliko prežvakano. Pank je deo jedne velike subkulture, i htjeli mi to ili ne, provući će se kroz naše garderobere svakako. Ono što je 70ih predstavljalo punk način odevanja i bilo pomalo šokantno za sveprisutnu populaciju u zvoncarama i špicastim kragnama, do danas se uvuklo u svemoguće aspekte odevanja, od kožnih jakni sa nitnama koje viđam na svim mogućim stranama magazina koji promovišu srpsku estradnu scenu, do pirsinga na sve strane i različitih varijanti kratke i šarene kose.

Dok sam u svojim tinejdžerskim danima kategorički odbijala da nosim patike osim sveprisutnih starki svih boja, nešto kasnije, pre 2-3 godine, zbog stanja mojih stopala prekrivenih žuljevima od tih istih starki, jedno leto sam odlučila da kupim patike. (Tada još nije krenula opšta pomama za patikama u svakoj prilici, makar ne kod nas, bila je 2012.) Nisam htela da potrošim nešto mnogo novca jer niti treniram niti se oblačim u skladu sa patikama, ali sam razmišljala da će mi svakako bolje doći od starki koje donose više štete nego koristi. Onda sam kupila svoje prve patike od perioda otkad me ne oblači mama. Bile su sivo pink New Balance, model za decu u najvećem broju. Epilog ove moje ljubavne priče sa patikama da su te patike bile overuse-ovane u toliko prilika, sa toliko različite odeće, da je moja cimerka u jednom trenutku pomislila da nešto debelo nije u redu sa mnom čim sam izašla napolje u cvetnoj haljini i patikama.


A, onda je na scenu nekako normcore dovukao sve to, i odjednom je nošenje patika uvek i svuda bilo prihvatljivo, što je meni sasvim odgovaralo. Stavljanje normcore-a u prvi plan se meni toliko dopao, jer su odjednom sve stvari koje si mogao da kupiš u radnjama bile mahom basic i u nekim tonovima bele, sive i crne, od prirodnih materijala i bilo je upravo ono što je odgovaralo mojoj zoni komfora. A, kad je došlo leto, nekako se, uz normcore, provukao trend birkenstock papuča, ili Grubin u našoj izvedbi. Kako smo majka i ja od pre nekog dužeg vremena njihovi vjerni fanovi za papuče po kući, nisam mogla da dočekam leto da pvu , trendom potkrepljenu, hrabrost nošenja kućnih papuča napolje, odmah isprobam. Naravno, kao što se to često dešava u mom slučaju, nisam skidala te papuče u većini prilika.
Ono što sam, tokom godina, naučila o sebi i svom odevanju, a tako i o odevanju svih drugih ljudi u mom okruženju za koje smatram da imaju stila, je ta ležernost u svakoj modnoj odluci. I dok Anna Dello Russo svojim likom i delom poručuje da moda ne sme biti ležerna, udobna, i nevrišteća, ja se potpuno ne slažem. Jer, ne nose vas stvari, već vi nosite njih. A kad ih već nosite, gledajte da vam ne predstavljaju teret.

(Nasmejmo se malo uz Annu Dello Russo oldie but goldie)

You Might Also Like

1 comments

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ReplyDelete