,

O šiškama

Ceo život, s malim prekidima imam šiške. Menjam razne varijante, kratke, duge, na stranu, ovalne, pa sam čak nekada nosila i gavran-špicaste, ali uglavnom, stalno ih imam. Imam ravnu kosu, pa njihovo održavanje nije toliko teško. Ali, postoje neke osnovne stvari koje mi pomažu u njihovom održavanju.(Keep in mind da ja uglavnom imam ravne, guste, pod konac šiške)

Moje šiške na slici ispod (i moj shameless selfie)

photo @glupoime

1. Redovno šišanje

Svoje šiške, otkad ih imam, šišam i skraćujem na dve nedelje. Pošto ih sušim fenom i ponekad izvučem četkom, okrzaju se krajevi vrlo brzo, pa ne mogu da se slože perfektno, kako treba. Nemojte sami šišati šiške, osim ako nemate dobre makaze i ako ste precizni. Ja ih, nažalost, uglavnom skraćujem sama, pa nekad ne ispadne baš srećno.

2. Pravilna nega

Na šiške nikada ne stavljam nikakav preparat, delom jer mi je kosa potpuno ravna i uglavnom glatka, delom jer bi se izmastile za 2-3 sata. Jedino što ponekad stavim je onaj sprej za zaštitu od velike temperature, jer sam navikla da sušim fenom na najvišoj temperaturi

3.Održavanje tokom dana

Ukoliko nemate vremena da ih perete svaki dan, i vaša kosa uglavnom to ne traži, da bi šiške stajale kako treba, u tašni uvek držite najgušći češalj(kao onaj za tapiranje ili oni što su muškarci nosili sa sobom da se u nekom trenutku zaližu) i mali sprej za suvo pranje kose. To će održavati vaš dobar izgled šiški.


Additional info:

Ravne šiške nisu idealno rešenje za leto, tako da ih ja na leto pustim na stranu. Iz više razloga, prvenstveno zato što mogu da ih vežem u rep kad sam na moru, jer mi se ne maste tolikom brzinom, jer su više low maintenance varijanta, i jer izgledaju više letnje(šta god to na ovom svetu značilo, ali hajde),

Ukoliko ste fan kratkih šiški, nemojte to sebi raditi ukoliko imate baš izduženo ili okruglo lice, tada su šiške koje su sa strana duže , a u centru kraće, dosta bolje rešenje, i one koje se razdele u pravcu razdeljka.

Ako imate malo talasastu kosu, ne smatram da je problem da imate duge šiške koje NEĆETE ispravljati. Ko još ima vremena za to?

I, da, nikako pegla, uvek četka ukoliko imate potrebu da ih ravnjate, izvlačite, ili šta god.

(Nikako pegla, u svakom slučaju, za svaku varijantu, ne samo šiški već i cele kose.)


You Might Also Like

1 comments

  1. nedostaju mi moje šiške.
    one bele sa birfesta :/

    ReplyDelete