Tri najbolja proizvoda koja sam koristila u 2014.

Protekle godine, više pažnje posvećivala sam preparativi nego dekorativi(i kako nisam beauty blogger, vrlo mi je simpatično da iskoristim ova dva izraza), i sasvim slučajno naletela na neke od ovih proizvoda i iskoristiću sledeće redove da koliko-toliko ih približim. (Mada sam sigurna da na drugim blogovima ima reči koje mnogo bolje opisuju ove proizvode, ostavljam prostora sebi da i ja nešto kažem o tome.

1.La Roche Posay Effaclair Duo(+)




Nikad nisam imala probleme na koži, dok nisam dobila nekakav hormonski disbalans, i nakon toga, lice mi je bilo previše kritično. Imala sam akne, mitisere, ma sve živo što može da ti padne na pamet. To me je izluđivalo, probala sam sve živo, od medicinskih preparata, preko posete kozmetičaru svake nedelje na tretman(to su muke Isusove, boli, užasno je, i iskreno, slabo pomaže), kreme Vichy, i sve. Onda sam negde, naletela na članak o La Roche kremama, i pomislila, okej, ovo je poslednje što ću da probam, više mi se bilo smučilo.

Posle 2 nedelje, nije ostalo ništa od katakombi na licu. NIŠTA; sve čisto kao i pre. Nisam mogla da verujem, pa sam nastavila da koristim kremu,
Krema dolazi u beloj tubi, meni miriše na đurđevak(to je verovatno jer je volim, a sve što nema miris ja pripišem đurđevku), bele je boje, ne sadrži parabene(ja uvek pročitam kako ljudi navode da je to bitno, iskreno ne znam ni šta je to, ali kad ga svi mrze hajde i ja ću), nanosi se lako, ne ostavlja ni masan, ni silikonski trag.

Od skoro sam počela da koristim njihov astrigentni tonik za lice, koji je odličan, ne zateže kožu, ali je stvarno lepo očist.

2.InSight šampon Damaged hair

InSight šampon sam kupila na sajmu kozmetike, jer u tom trenutku nisam imala šampon pa je svakako trebalo da ga kupim, pa sam naletela na ovaj jer mi se, da budem iskrena, stvarno svidelo pakovanje. Dolazi u 3 veličine, ja sam kupila srednju od 500ml koja je koštala ~300 dinara. I, nema veze, šampon ko šampon, to sam pomislila. U to vreme(pre oko 6 meseci) sam imala jezivu kosu, toliko suvu od farbanja u plavo, pa strašno čestog prefarbavanja u moju prirodnu. Počela sam da koristim ovaj šampon, i mislila sam, a pa šampon običan, niti miriše, lepo peni, lepo očisti glavu, ne masti(tada sam koristila neki syoss regenerator, molim vas, NIKADA NEMOJTE DA GA KORISTITE), i kosa mi je i dalje bila bezveze. Negde u decembru mesecu, počela sam da koristim keune regenerator, i ovaj šampon, i ovo se pokazalo kao match made in heaven. Moja kosa se, toliko oporavila, da je sada vrlo često perem bez regeneratora, i samo stavim ulje(L'orealovo, predivno je) i kosa bude sasvim na mestu.

Ovaj šampon, sam po sebi, divno opere kosu, kosa se ne mrsi, nema onaj jezivi silikonski touch koji mnogi šamponi za oštećenu kosu imaju, ne miriše. Na blogu health-alt možete pročitati malo detaljnije o samom šamponu, dok ja samo prenosim svoje utiske. 


3.Aura Absolute Matte Velvet Feel

Iskreno, malo mrzuckam mat karmine. Izbegavam ih jer mi suše i sužavaju usne. Međutim, nešto sam gledala po parfimerijama i primetila da je Aura(prema kojoj imam divan odnos jer je, pre svega, odnos cena-kvalitet izuzetna, čak je i kvalitet dosta bolji od cene) izbacila neke tečne mat ruževe, pa sam dok sam nešto čekala u Liliju odlučila da probam neku berry nijansu i da vidim kakva je. Bila mi je prelepa, naravno da sam je kupila,

Karmini dolaze u bočici kao za sjaj, imaju tu četkicu koja je zapravo, vrlo dobra u odnosu na druge proizvode ove vrste, iako nisam fan generalno. Lepo se razmazuje, u jednom sloju je sasvim dovoljno naneti, stoji oko 4-5 sati ukoliko ne preterujete sa hranom, pićem, pričanjem(nije mi uspelo), i boja je uglavnom kao u bočici, eventualno malo svetlija.
Ono čime nisam zadovoljna je što ne postoji neka ultratamna nijansa, dok rozikastih i nude ima jako puno(i sve su lepe), Ja imam tri, u nijansi 601 i 605 i 612, a nameravam da uzmem još dva za leto, narandžasti i pink. 







You Might Also Like

3 comments

  1. Sva tri proizvoda su odlicna. I zaista i meni su to manje vise najbolji proivodi koje sam koristila u toku prosle godine. Ima jos po nesto ali zaista sve sto si nabrojala je mnogo dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, hvala, ti si mi prvi komentar na blogu ikada(sem mog tate<3), obradovala sam se kao malo dete :)

      Svi su stvarno super, zaboravila sam da dodam La Roche dnevnu kremu za hidrataciju koja je bolja od svakog primera za šminkanje koji sam ikada koristila.

      Delete
  2. prvi proizvod si mi prodala. čekam platu i tražim ga odma

    šampon sam kupila litru i isti taj regenerator u istoj količini, račun je izašao hiljadu dinara u aleksandaru. od tog dana moja kosa se preporodila. prošlo je mesec dana a šampona je ostalo 70%
    ti dobro znaš da imam belu kosu da je farbam dva puta mesečno, da je uvijam svaki dan i tonu laka stavljam, ali kad s ovim operem kosu to bude kao svila, kao sa reklame za šampon. kao da je upravo izrasla nova. prosto ne mogu da prestanem da je dodirujem. da mogu legla bih i pokrila se svojom kosom. tako je dobar šampon.
    šampon inače ne miriše jer nema parfema unutra, fazon skroz je organski. a peni dosta al kad iz drugog puta staviš. a kosa se sapunja dva puta, prvi put da je opereš, drugi put da je nahraniš., kako bolesno ovo ponavljam kao sa reklame.
    nisam probala samo šampon bez regeneratora al verovaću ti.

    nisam probala mat sjaj, privlači me mat al ne u ovim pakovanjima, al kad si napisala da stoji dugo, vidim, plate mi ostati neće

    ReplyDelete