, ,

zašto moram da mislim o rijalitijima??

Stvarno sam se trudila da nemam social commentary na rijalitije, ali smo Dunja i ja skoro čitale članak izvesnog Apostolovskog u Politici koji me je naveo da se duboko zamislim na račun ''hoću kulturu neću rijaliti''.

Prvo i osnovno, šta je kultura? Šta je u Srbiji kultura? Ja nemam pojma, više. Apostolovski je detaljno u svom, krajnje licemernom tekstu, naveo kako rijaliti ugrožava položaj (visoke kulture) - nisam znala da su starlete i izvođači klasične umetničke muzike na bilo koji način suprotstavljeni, ali ko sam ja da sumnjam u članak iz Politike. 

Koliko se sećam, a čini mi se da će me sećanje o tom tekstu držati još neko vreme, gospodin, (jako upućen u to što u Velikom bratu imaju seks već prvo veče, ili što Ekrem hoće da ženi Vendi ili šta već) kaže kako to ugrožava položaj jednog čoveka u Srbiji, degradirajući ga kao ličnost ili ne znam ni ja šta. 

 autor fotke nam nepoznat

O čemu se radi, zaboga? Prvo i osnovo, ja nemam problem sa rijalitijima. Ono sa čime imam problem je što televizije sa nacionalnm frekvencijom treba da drže neke okvire društveno prihvaćenog ponašanja, da se drže onoga što NIJE pojavljivanje kriminalca na 8 sati od 24 programa PINK-ovog i onog kanala (na Ikom i Telekom, a možda i svim ostalima, možete uživati u plasmanu od jedno 60ak kanala Pink televizije od kojih makar DESET prikazuje ovu ili onu farmu). Jer ako na televiziji koja ima ***nacionalnu frekvenciju** prikazujete nešto što je toliko besmisleno, onda polazite od toga da ga država odobrava, pa kažete, ok možda ovaj kristijan i nije loš momak, možda je moralo da se švercne jedno tona kokaina i da se upuca jedno deset ljudi jebiga devedesete. 

E PA NE MOŽE. Vidite, i ja bacim pogled na farmu. Jebiga, ko saobraćajna nesreća, baš ti je odvratno ali nekako gledaš jer te nešto tera. Pa znam i Macu digresiju i one sve ostale, i Kralja iz farme (kralju oženi me) i ostale aktere. I nemam, pravo da vam kažem ništa protiv, nek se jebu, nek rade šta 'oće, ali nemojte to prikazivati u terminu gde ste mogli makar indijsku seriju da pustite. Pa zar toliko nemamo para za kvalitetan program?

I nemojte da pričate kako vam TV vaspitava decu, jer odbijam i to licemerje. Ako ne vaspitavate sami svoju dečicu naravno da će da gledaju kristijana i da mu se dive što je, jelte, dečko sa ulice, koji je uspeo a da mu mama i tata nisu pomogli. Jes klinac.

edit: Apostolovski je imao rečenicu ''tijana ajfon na generalni remont' da brate, a šta ti? Ko god Tijana Ajfon bila, nemaš pravo takve stvari da izjavljuješ u zvaničnom članku u prilično ozbiljnim novinama. Get ur shit together, man. Idi sedi gledaj Farmu, ide ti.

You Might Also Like

0 comments