4 micelarne vode (i ko je tu dobio koliko poena)

Ne znam kako je to uopšte počelo, uvek sam čistila lice tonikom za lice, šminku sa očiju sam skidala bebi uljem ili onim dvofaznim uljanimtonicima(ok, ja ne znam šta je to po sastavu, ali rekla bih da je miks ta dva). I, onda sam 2009. iz Francuske, u mom prvom ogromnom Sephora haul-u donela bočicu nekog tonika* kao i milion stvari koje mi ni za šta kasnije nisu trebale(ah, tad se tek u Srbiji otvorila Sephora, pa je to bio nedostižni san, a u Francuskoj sam imala pare i tako jednu ooooogromnu Sephoru, pa je ljubav prema kozmetici tad počela). E, sad, taj tonik je bio micelarna voda. Nju mi je preporučila prelepa skoro-pa-ćelava devojka, u koju sam se u tom trenutku tako malo, zaljubila, i rekla mi je da to 1.čisti lice
                                                       2.skida šminku
                                                       3.tonira
Okej, da, kako se ono beše zove? L'eau micellaire. Ok, neka voda, šta god. I tako, dođem ja kući, probam to, lepo skida šminku, ja sam tad bila prva-druga godina srednje škole, i zaboravim na to, moja mama krene da koristi. I od tada smo kupovali stalno Sephorinu micelarnu vodu(pošto je prosto nemoguće da onu jednu bocu od 400ml potrošiš brzo) za tih nekih 6 meseci, pojavile su se neke i kod nas, ali mi nismo znali zašto je to baš bolje od tonika, al' nema veze, vrši posla.



I, nakon 6 godina, ja u kuću imam 4 bočice raznih proizvođača(a i znam za šta micelarna voda služi i od čega se sastoji).


1.Sephora (Triple action cleasing water) ~ cena je oko 20$ (tada, mada mislim i sada) dakle, oko 2300 din

*lepo miriše, neutralno, ali koža posle nje bude mirišljava na čisto
*ne zateže kožu nakon nanošenja, ukoliko nemate izrazito suvu, krema (možda) nije potrebna
*ne masti kožu
*lepo i lako skida šminku
*dozer ispušta dovoljno, ali ne previše tečnosti
*sporo se troši(8 meseci mi je trajalo pakovanje od 400ml, za svakodnevno korišćenje)

Sve sam volela u vezi sa ovom micelarnom vodom, i zaista ne mogu da joj nađem manu osim cene. Ali ukoliko uzmete u obzir da se jaaako sporo troši, pokaže se kao dobra investicija.




2.Mixa (Cleansing Micellar water-Optimal tolerance) ~ 500 din za 400ml


*jeftina, dobre recenzije na netu
*sadrži pantenol
*ne iritira lice
*slabije skida šminku
*malo se prosipa, nema adekvatan dozer
*smrducka
*dostupna svuda
*ne sadrži parabene(prilično sam sigurna da sada više ništa ne sadrži parabene, a i da više, i ono što ih sadrži, piše da ih ne sadrži)
*pH neutralna(kao i sve na ovom svetu za kožu lica i tela i svega kozmetičkog)
*zateže kožu ukoliko vam je malo suvlja, ako je malo masnija, biće vam dobra

Ova micelarna voda je dobra za svakodnevno čišćenje lica, pre stavljanja pudera, pre mazanja noćne kreme. Šminku skida u 10 pokušaja, malo zateže lice, dosta se brže troši. Nije loše rešenje, sasvim je uredu za taj novac, ali nije idealna kao što se o njoj piše.


3.Nivea (3u1 Micellar water) ~ 350din 200ml


*lepo miriše(na nar, rekla bih)
*kožu čisti ok, 3/5
*cena joj je ok, odnos cena kvalilet sasvim okej(rekla bih da se uhvati na malo skuplje od ove mixa ukoliko se uporedi cena i količina)
*prijatna je za kožu, ne masti, ne zateže
*ne prosipa se tokom doziranja kao mixa, ali se i dalje malo nezgodno dozira
*šminku skida 1,5/5

Svi večito nešto pljuju po Nivei, ok nije baš idealna kozmetika, ali je sasvim u redu, i ova micelarna voda je sasvim u redu ukoliko ne skidate ne znam koliko trajnu šminku. Za tu cenu je sasvim fina, lepo miriše. Ali, Nivein dvofazni skidač šminke za oči je neprevaziđen (od njihovih proizvoda za skidanje šminke).


4.Bioderma (Sensibio H2O Micellar Solution) za 500ml 2300-2600din


*vredi sve pare, bato
*ne miriše
*čisti svu šminku podjednako lepo kao sephorina
*ima varijante za osetljivu i masnu kožu
*ne zateže kožu
*odlična zamena za gel za čišćenje lica, meni je potpuno isti efekat ostavila
*pomalo je precenjena po internetu

Tolika pomama oko ove miceralne vode, meni ne drži vodu. Sjajna je, zaista, ali nije nešto što menja mnogo dnevnu rutinu, nešto olakšava ili ne znam koliko poboljšava. Dobra je, cena-kvalitet stvarno dobar odnos(it better be), ali me zaista nervra to prokleto doziranje. Kako misliš toliko flašu da nakrećeš svaki čas da stavljaš na tufer, zaboga? Trebalo je da naprave nekakav bolji mehanizam.



I, u ovoj priči, najviše poena je odnela Sephora. 
*pakovanje
*odnos cena-kvalitet
*efekat
*miris
*dizajn bočice
Sephora 5/5

You Might Also Like

1 comments

  1. moram da dodam garnier micelarnu vodu

    prva je i verovatno poslednja koju ću kupiti.

    imam masnu kožu, ona je kao očisti, mada se ja posle nje ne osećam čisto.
    nema miris. cena visoka ako si student bez primanja. pakovanje lepo. u fazonu svakog garnijer pakovanja.
    u roku od dva sata koža mi se zamasti level mogu da pržim jaje na njoj, a kao ona služi za masnu kožu.
    ne daj bože uveče da legnem posle mazanja, ujutru ne mogu da operem lice klizaju mi se ruke kroz facu, moram se umiti onim sapunom za pranje veša

    ReplyDelete