Proizvodi koje ne koristim

Mislim da svi, manje-više impulsivno, kupimo neke stvari koje mislimo da ćemo koristiti, ali ih nikada ne upotrebimo. Neke pokušamo, a neke ni upotrebimo, ali ostanu da zauvek skupljaju prašinu. Ja sam dobra duša, pa ono što ne koristim uglavnom poklonim nekome ko će ga možda koristiti više nego ja.

PUDER U KAMENU

Mrrrrzim ovaj proizvod. Blotujem kožu kad treba iskučivo papirom za matiranje, dovoljno mi je jer koristim uvek neke pudere sa mat ili polumat završnicom. A i moje lice uglavnom ne prosijava, pa nemam problem s tim. Veoma retko stavim puder u kamenu i imam neki stvarno fin, MAC mineralize, ali to toliko retko koristim da se plašim da mu je i prošao rok.


CRVENI KARMIN

Ok, lažem malo. Stavim ga jednom u 5 meseci, i to je to. Imam oko 50 karmina, od kojih su samo 3 crvena. Nikada mi koža nije dovoljno savršena, niti zubi savršeno beli, niti prilika dovoljno svečana. Najviše na svetu pizdim kad vidim da neko po danu, na pijaci ili faksu, u 2 popodne, nosi crveni karmin.

INGLOT DURALINE 

Ne koristim ga zato što ga nemam, ovo je jadan pokušaj da ga iskamčim

KONAC ZA ZUBE

Ja imam toliko guste zube, da samo napravim neku glupost kad ga koristim. Nikad nisam koristila na duži period, i zubar mi je savetovao da izbegavam, tako da to nikad nisam kupovala.

ULJE ZA LICE

Nemam naročito masno lice, pa nije zbog toga, samo prosto mislim da dodatno mašćenje lica nikome dobro nije donelo. Mada, razmišljam da kupim neko Alverde od ruže, jer divno miriše.

BILO ŠTA ZA ZANOKTICE

Svoje zanoktice redovno kopam i puštam ih da budu najružnije na svetu, pa nikad ne koristim ove stvari. Generalno mrzim sve što masti ruke prekomerno, pa ne koristim ni ovo. Imam po kući 2-3 neki pokloni večito jer su mi zanoktice alarmantne uglavnom, ali ja i dalje odbijam.

BILO ŠTA ZA PETE

Iz nekog razloga, pete mi nisu suve niti išta, pa to ne koristim sem kad odem na pedikir što mislim da je sasvim dovoljno.

PINCETA

Ne čupam obrve pincetom, iako imam 2-3, preretko ih koristim.


.

You Might Also Like

1 comments

  1. HIT HIT plačem od smeha

    "Ne čupam obrve pincetom, iako imam 2-3, preretko ih koristim."
    dve tri obrve il dve tri pincete. hahah šalim se :*

    ReplyDelete