Fonseova voda (ili kako stvarno da izbacite tečnost i ostalo iz sebe)

Fonseova voda je nešto što postoji. Verujte mi, ja je svaki dan pijem. Odnekud sam čula tu priču, da je nekada (rekla bih ne toliko davno, ali prošao je tome recimo vek) postojao mladić Žan/Žak/Žorž Fonse* koji je bio sin nekog trgovca od pre prvog svetskog rata. I pošto mu je otac bio ugledni trgovac u malom mestu oko Bordoa(sad već verovatno lažem jer nisam sigurna), on je želeo da nastavi tradiciju.

Međutim, cela njegova familija je bila vitkog stasa i bili su na glasu, on i njegova braća da su pravi ulog za udaju. Oko braće su se devojke utrkivale, dok je Fonse mučio muku sa kilogramima. Zato je voleo da šeta po travi i od lokalnog travara saznao je da neke biljke, pogotovu one koje je njegov otac donosio i prodavao mogu da mu pomognu da skine taj višak koji nosi na sebi i oženi se već jednom, iako mu je sa 23 godine već odavno bilo vreme za to.

 Istraživajući nekoliko meseci, ustanovio je sledeće:


1 supena kašika mlevenog đumbira(narendani đumbir pola veličine prosečnog ženskog palca)

1,5/2,5 limuna isceđena

1/2l čaja od koprive ohlađenog

1/2l čaja od kamilice ili matičnjaka

U to, ukoliko vam je kiselo, dodati med ili šećer.

Ja sam probala sve žive preparate, i samo ovo ''drži'' vodu koja treba da ode. Zajebi sajsi vode i ostale, zaista, ovo je preukusno, i zaista korisno.


Plus, Aqua viva je izbacila nove vode sa ukusima, pa za lenje...kupite to. Jasno vam je da je Fonse ''nekad, negde'' postojao.

You Might Also Like

0 comments