, , ,

random - opsesije i razmišljanja iz proteklog meseca

  • opsesija banana leaf printovima

i moje krajnje nezadovoljstvom modelom pantalona koje nazivaju jersey pants... sa širokim butinama i spuštenim dupetom. Koji možda može da prodje da nema uzano dno nogavice i da nije jedini model koji se šije u printu ovih dana.
Pantalone očigledno imaju za cilj da vam naglase ogromno dupe i butine tako što će u tom delu materijala dodati više, a članci nogu će vam izgledati minijaturno jer ćete ih jedva provući kroz uzanu nogavicu, al ko voli samo napred...
Sreća pa sam naišla na ove i nerado se iskeširala za nešto tako skupo od poliestera (iskuliraćemo onaj deo gde sam skraćivala dužinu i gde mi je ostalo dovoljno materijala za treću nogavicu).

  • opsesija začinskim biljkama
 

drugu godinu za redom, sa najboljim prijateljem gajim gomile začina. Ove godine smo otišli korak dalje, renovirali terasu i nabavili 5 vrsta bosiljaka, timijane, ruzmarine, origana... Jer jedna vrsta nikad nije dovoljna.
Terasa je bila prelepa, kuvalo se svako veče, hrana je bila preukusna, ali na našu nesreću i krajnje odbijanje da naše biljke hemijski tretiramo, vremenski uslovi i živuljke iz spoljnjeg svetasu odlučile da nam uskrate sreću.

  • renoviranje bicikla 
jer kad imate poni i imate opsesivno kompulsivni poremećaj rasklapanja, renoviranja, sklapanja stvari, desi se da se vaš bicikl  pretvori u ovo


no, više o tome u nekom narednom DIY postu.

random facts:

Florence and the machine je konačno izbacila "How Big, How Blue, How Beautiful", i gospodin genije Vincent Haycock je radio foto i video izgled novog albuma u Yucatanu, jednom od najlepših mesta na planeti. Ako već niste opsednuti, postanite. I albumom i Yucatanom, jer dobro znamo da ja jesam



najlepša haljina leta 2015 je iz H&M i ja je ne posedujem, pa ću da pustim suzicu sad.
A kad smo kod Olivije koja je njen promoter, izašao je The Lazarus Effect. Možda mu je ocena loša, ali kadrovi perfektni.


ko želi da me obraduje, kupiće mi ovo  ili chamaedoreu elegans mini
  a šta nam donosi jul... i guess we'll never know :)

You Might Also Like

0 comments