O PRIJATELJIMA

zadatak za fakultet

PROFIL PRIJATELJA (jasno vam je da sam tu uvezla sebe) mlada ženska osoba bavi se naučnim radom na temu biologije/hemije i geologije. lenjadruštvenasnalažljiva


.... u mom slučaju, prijateljstvo je bilo spontana stvar u mom životu. uvek sam prvo iz daljine gledala ljude koji bi mogli biti moji prijatelji, a nakon nekog vremena, postajali smo prijatelji.veoma mali broj prijatelja koje sam stekla na početku svog života, nije konstantno uz mene, ali ukoliko se vidimo, kao da se nismo videli od paleozoika. ja im se uvek obradujem.Tu je neka Milica, Ksenija, kuma Jelisaveta i tako da ne nabrajam.
Jelisaveta je jako lepo ime, ali Viktorija, kao moja baba je daleko lepše.
prijatelji sa fakulteta, e tu uglavnom lutaš dok ne nađeš perfekt match. Meni su moje nja-nja-ja drugarice, neobično mnogo drage. Jedna od Nja na S mi je kao druga majka ili starija sestra, stroga majka, ali pravična i prelepa, slično kao moja a opet previše različita. Moja majka je mnogo voli, voli i ovu D(i)nju-svinju koja će mi, kad se udam, biti venačana kuma jer se sada zovemo kume kume.
Drugarice iz srednje ostavljam za pretposlednje, jer su me one sekundarno promenile, tojest izbacile svu kivnost sa moje grbače koja se taložila jer se sa svojom drugaricom iz osnovne Filipom Daničić, nisam družila, nego sa nekim dosadnim devojkama koje u poređenju sa njom nisu bile ni milioniti deo zanimljive. Iako su bile i pametne i dobre, ja kao posle ogromnog raskida, plakala sam prečesto FILIPA VRATI SE.
I onda sam joj poslala poruku poverenja. I ona mi je pružila ruku pomirenja.

I onda,osoba sa kojom sve ovo pišem, starija od mene 3 godine, tojest, rođena je kad i moja baba, 5.11(dvanaesti mesec, decembar)., Dragana ,Lou. Draga Lu, nastavi svoje sama.


_____________________________________________________________________

Sećam se tokom srednje škole, svako jutro kad krenem peške na drugi kraj grada, negde na centru sretnem neku mrzovoljnu devojku u martinkama koja smešno hoda. I delovala je zanimljivo i kul al je izgledala nadrkano, pa sam samo prolazila ne obazirajući se.
Upoznale smo se preko njene sestre od tetke i nismo se volele.
Sećam se da je bio topao letnji dan i vašar u Milanovcu. Slučajno smo se našle i od tada se nismo razdvajale. I odmah da vam kažem, da se mi i dalje nismo volele, al ono što je bio fascinantno je to što smo mogle same u istoj prostoriji sjajno da se zabavljamo,da stvaramo nešto i kreiramo, prosto jer su nas interesovale iste stvari i delili smo ista mišljenja na odredjene teme.
Znate, na ovom svetu postoji tako puno ljudi koji rade zajedno, ne vole se i njihov posao ispašta zbog toga. A onda postoje oni genijalni ljudi koji će da pređu preko bilo čega što im smeta zarad stvaranja nečeg kreativnog. Mi smo bile takve. Mene je nervirala njena tvrdoglavost i razmaženost, ko zna kakve moje gadne osobine su nju nervirale, ali kad se dohvatimo kozmetike, fotoaparata, knjiga, odeće, ništa nije bilo bitno.
Al onda s vremenom ta tvdroglavost popusti, postanete svesni da tuđe mane mogu biti kvaliteti, promenite se, ili valjda se to zove odrastanje i sticanje tolerancije. Ona više nije bila tvdoglava, ja više nisam bila bezobrazna i (insert here more bad habbits-about me)*opsesivno komplusivna Lu
A onda postanete najbolji prijatelji.
Pustošite grad, nervirate kineze, fotografišete puno puno, sečete odeću, pravite novu, učite osnove fotošopa, web dizajna, farbate kosu dok ne otpadne, lepite cirkone na nokte, prevelike trepavice, ispijate milion koktela i puškina i džina, razbijate flaše, kradete čaše, naručujete još 10 šotova jer prvih 15 nije dovoljno, mažete se nutelom. Držite sveće jedna drugoj na dejtovima, delite opsesiju cipelama i parfemima.......


I žabokrečina kokteli, i kad se pravimo da smo gej da bi oterale dosadne momke, i ---ovaj deo je izbrisan jer je previše interan---. MC Yankoo, em si seljak. Četrulet. I Bajaga u Takovu i Lollobrigida i twitter žurke na splavovima.
I nikad se ne posvađate. Osim onda jednom, kada toliko urlate da probudite celi Voždovac u 4 ujutru. kada sam se ja spakovala iz stana u dva minuta i izletela zaklinjući se da se nikada nećemo pomiriti, pa sela na pločnik sa koferima i razmišljala kojom granatom da se raznesem (pošto je to inače baš teško za odlučiti jer uvek nosite minimum dve u torbi), dok ona nije sišla da se pomirimo jer smo glupače.
I, jelena, ja se mnogo naljutim na tebe kad nestaneš usred 5 miliona ljudi na sred festivala i ja ne mogu da te nadjem i brinem se jer si mi upravo poslala poruku sadržine "umirem", pa se izhisterišem na tebe kad te nadjem. I takođe se mnogo naljutim kad dovedeš 5 nepoznatih dečaka iz britanije u stan, ali nema veze ukrala sam jednom od njih narukvicu, tako da ti praštam :P Al to je sve zato što te volim i brinem se, jer kako da se družim sa tobom ako izgubiš glavu i većinu organa i udova.
Znate mi smo planirale da živimo zajedno. I to se nije desilo. Al znam da će mi jelena čuvat
i dete, tj mazaće svoje nokte dok se ono bude davilo u bazenu, al nema veze, šta je jedno dete, jedno ko nijedno.

P.S. Ali zašto nikad nisi došla kod mene od kad sam se preselila, to mi nikada neće biti jasno, a nije kao da sam mnogo daleko.... Al svesna si da ćemo ovo leto da vršljamo gradom kao nekada jer smo i dalje iste glupače, a glupače su se uvek najbolje zabavljale, verovatno jer su glupače.



Dragana, ja znam još manje. Ali, ne umiremo sutra, je l' tako?

Tako je

You Might Also Like

0 comments