,

perks of being plus sized girl i šta nije predviđeno time

od regular size M/38 devojke nekako sam prešla na L/42 i okolo, veličine
jebiga, jela sam kao popisna komisija, teretana mi je bila udaljena jezivih 80 metara, serije su se nekako nagomilale, trebalo je položiti ispite i tako pređem tu granicu.
građena sam kako sam građena, tip peščanog sata, ako moram da nagoveštavam.

i vi se verovatno pitate koji su tu perks?

pa recimo, imam sise. zaista ih imam, lepa C korpa, mogu da obučem sve i da i dalje izgledam normalno.
kim kardašijan mi je obezbedila da sve suknje koje nekad nisam mogla da obučem sada mogu i da se ne brinem.
šalim se, omogućile su mi radnje koje proizvode pencil skirt u veličini 42/44


boyfriend farmerke mogu da nosim od svog tate, dakle malko su dad jeans u osnovi, ali hej, ušteda.
nosim sve one lepe muške košulje, jer imam široka ramena.

imam 163 i mogu da nosim štiklu kakvu god i koliko god visoku(iako većinu vremena ne izlazim iz patika, ali hej, šta sad, ne može se pešačiti u 10 cm)

odjednom su moderni plus size modeli, pa mi svi pričaju, jao Jelena, mogla bi imati modeling karijeru(što je super, jer, hehe, ne moram da sedim 8 sati crtajući neke rešetkaste nosače ili slojeve zida)


ali od čega mi je zaista muka. od farmerki iz zare. a uvek su mi lepe, i za njih uglavnom uvek hoću da dam te srednje parice.


pravite farmerke za devojke bez dupeta. duboke farmerke vam prave ružan camel toe, regular waist ne toleriše da imam butine. šta će ti butine, odseci ih.

zato uvek dajem mnogo veće pare na te farmerke, u marks and spenceru. kladim se da nikad niste ušli u tu radnju, jer izgleda kao za babe. nije za babe, samo englezi imaju specifičan izgled kad se radi o srednjim godinama. e pa, tamo, lepo, imate ljubaznu tetu, koja za razliku od onih seki u Levi's radnji u recimo, ušću, zna šta je regular waist, npr, i šta je koji model i koji materijal teksasa, i slično. I onda vam odredi veličinu sama, i da vam farmerke. I ljubazne su. I pomogu vam, i imaju strpljenja.

E, pa, ko je mršav, može da nađe predobre i isto toliko kvalitetne farmerke za 1250 din, ali ko nije daje 3x veće pare, što i nije problem, jer ja iz farmerki ni ne izlazim.


Ono što npr., stvarno ide na živce u bukvalno svim radnjama

NIJE PREDVIĐENO DA IMAŠ SISE KAD HOĆEŠ KRUTU BELU KOŠULJU
NIJE PREDVIĐENO DA IMAŠ SISE KAD NEĆEŠ DEKOLTIRANU HALJINU
NIJE PREDVIĐENO DA IMAŠ BUTINE AKO HOĆEŠ A LINE HALJINU
NIJE PREDVIĐENO DA TI JE ISTURENO DUPE AKO HOĆEŠ SLIP GAĆE
NIJE PREDVIĐENO DA NOSIŠ BRUSHALTER BEZ PUNJENJA U B KORPAMA


nije predviđeno, pa ti vidi pa odseci

You Might Also Like

1 comments

  1. ijao, gde me nadje s pricom o brushalterima! bolna, veoma bolna tema. ja nosila lepo 70B, vazda izbegavala zice jer mi nikad nije uspela da se naviknem na njih da bhi mi takav brus bio udoban,a pri tom volim balkonet formu koja je u 9 od 10 slucajeva s glupavom zicom. glavni mi problem bio da nadjem model s kopcanjem napred ili cipkani od pamucne cipke (hvala univerzumu za Palmers, po obe stavke).

    medjutim, s bebom sam dobila i 85B, o, uzasa. da sam htela to, lepo bih otisla plasticaru, ali sta je tu je. no, avaj, vecina proizvodjaca misli da 85mora biti c ili d korpa, pa sam biila osudjena na sportske bruseve, smrc, tuga i nepravda. opet sam se malko pomogla posetom Palmersu, u inostranstvu jer na zalost kod nas nije opstao (mada im je izbor bio jadniji nego u gradicu Bruck na reci Muri, citaj austrijska selendra s par hiljada stanovnika, intimno upoznata sticajem okolnosti koje se najlakse opisuju kao ajmo malo u austrijski countryside).

    i tako sam se ja kao nesto dovijala s onim nastavcima sto povecavaju obim preko kopcanja na ledjima, vadila zice (iz satenskih Intimissimi modela), vadila plasticne stapice (iz Woman Secret modela), ali nesto lepo cipkano nema da se nadje u realnom 85B suvim zlatom da platis.Oysho-jok. Yamamay- jok. Bonatti, Extreme Intimo, cak ni Lisca ni Triumph. I tako ja slucajno prosetah po novootvorenoj C&A prodavnici u Sumadiji i na pitanje sta trazim rutinski izdeklamovah: pamucni brus, lightly padded, non wired, idealno crni,ali moze bilo koja boja 85B ...sirok osmeh, ali bez zlatnog zuba:"naravno, evo beli i crni,probajte". dizajnu nema mane, stvarno sve sto sam rekla plus slatke diskretnre satenske masnice na vrhu trouglova gde pocinju bretele. probanje i - bingo! Savrsen! ne treba onaj dodatak za povecanje obima, sta vise kacim ga na prvi red. 899 din!!!!ijao, sreci nikad kraja!

    tri dana kasnije ulazim u Lindex neocekujuci nista,jer ono sto mi se svidi na webu kod nas nije ni stiglo ili nema broj ili prosto nikad nista da ubodem. izaberem ja 8 modela, ono teoretski i stignem do kabine,a prodavacica ce: a jeste videli one Ella M, jeste da su najskuplji,ali cipka je pamucna a danas nam je 30%popust, to nam najbolja linija, sad cu vam ja doneti ta dva nova modela u dve boje pa mozete kasnije odabrati koja vam se svidja. i zena mi donosi model od cipke, bez izega, sa sirokim bretelama, tako je lep da bih ga po ulici nosila, ali je providnjikav pa ne bi islo. ali, najludje, boja! siva aliona tamnija, s plavicastom notom, savrsena na crno, na belo,na boju, na jeans, ma, savrsena! ipak,sumnjicavo gledam jer mi nije jasno kako ce se ta cipka bez zica, plastike ili nekih ojavcanja u tkanju izboriti s mojim gabaritima. u sebi mislim, tako je divan, ne zanima me sto je skup i sto cu gatant trpeti s onim sugavim nastavkom. ali, ne, ne, to je najfenomenalniji cipkani brus od pamuka u suncevom sistemu. znaci, nista iskustvo,mora da se proba. Oysho je imao jedan na tragu ovog Lindexa pre par godina, ali samo na tragu.

    e, i tip za farmerke-Max Mara Weekend, jeftinija linija, posecuj outlet uvoznika kod Slavije, dva puta mi se posrecilo da prodjem s 3.500 za par koji stoji savrseno jer ima 1%elastina, a teksas je puniji. a neobicno krojene pa, hm, kao elegantne combat, isto MM, za 2.200. eto neke vajde kad si u kategoriji Generous, sto bi rekao Lindex. Mada ja ulazim u standardni Lindex bootcut mode, ne moram u sekciju Generous, al jeste najveci broj.

    ReplyDelete