,

il ću da se kupam gola, il se neću kupati uopšte (o mržnji prema kupaćim kostimima)

iskreno...

došla sam sa festivala pre koji minut, sati su kasni, a ja jedem gulaš. onako bez 'leba.

Znate, danas sam otišla po ko zna koji put da kupim kupaći kostim. I nisam ga kupila. Ovo je 8, (slovima osma) godina kako nisam kupila kupaći kostim.

Zašto?

Prvo pre svega, svi smo mi nezadovoljni svojim telom, budimo realni. Bez obzira koliko je neko zgodan ili nije, svi su nesigurni zbog nečega.

Samo što neki od nas, kao npr ja, se ne brinu nešto preterano o tuđem mišljenju, jer da je tako ja sad ne bih jela ovaj gulaš. Ovaj sočan, divno začinjem, sa mekanom govedinom, sjajnog mirisa gulaš.

Moj celulit obožava ovaj gulaš.

I danas sam čitala ovaj post. Danas sam pogledala ovaj video. I shvatila sam da su ljudi govna kako god da okrenete. Ako nisu odvratni prema vama jer imate viška kilograma ili problem sa kožom, onda će biti odvratni prema vama jer ste lepi i zgodni, jer pobogu, čime ste vi zaslužili da budete toliko savršeni.

Previše sam otišla u bodi positive priču, ovo je ipak priča o kupaćim kostimima.

Provela sam oko pet sati isprobavajući svaki model dostupan u Novome Sadu i shvatila sam da jedini kupaći kostimi koji su mi donekle ok koštaju kao omanja rata za stan.
I shvatila sam da ne podnosim kupaće kostime.


Većina njih je odvratna samo na prvi pogled. Ako ne izgledaju kao uniforma za cirkus, onda izgledaju kao garderoba za kaćku petlju. I ne pričam ovde o tome kako malo prekrivaju, pričam o leopard printovima sa cvećem i metalnim lancima.

Većina njih nema dobru potporu, neki nemaju zakačke uopšte. Većina njih je bespotrebno napunjena vatom za push-up koja obožava da se napuni vodom. Urezuju se tamo gde ne trebaju. U dvodelnom ne mogu da skačem jer voli da pobegne, u jednodelnom je nemoguće osunčati se kako treba.

A veličine? Haha

Kunem vam se, u New Yorkeru sam u jednom trenutku pomislila da sam u radnji za decu do 12 godina.

Pritom, šta rade devojke sa velikim grudima? Šta da prekrijemo onim trouglićima? Bradavice? Čak i da je veličina ok, znate kako izgledaju velike grudi u tome? Kao da je bager prešao preko njih pa one onako vise svaka na svojoj strani, posvađane.

Šta rade devojke kojima veličina grudi nije proporcionalna veličini zadnjice? Da kupimo dva kupaća kostima? Više mi se dopada otplata one rate za stan.

Šta rade devojke koje imaju grudi različite veličine? I rest my case.


Danas sam opet odlučila da neću kupiti kupaći kostim.

Kupaću se gola na zabačenim plažama, u bazenu na babinom dvoruštu ili se neću kupati uopšte.

P. S. Poslednji kupaći kostim sam nabavila u Calzedonia Outletu, gde mi je na raspolaganju bilo poslednjih deset kolekcija i smešne cene. I dalje posedujem taj kupaći kostim. Samo što nije u nosivom stanju. Ukoliko ikada budete bili u prilici da svratite na to mesto, toplo preporučujem da to uradite. Imaju prejebeno dobre čarape :D

You Might Also Like

1 comments

  1. Kupanje bez icega je iskustvo bez paralele kad je kupanje u pitanju, pa ako nema drugih prepreka, za mene je uvek to svakako najbolja opcija.

    Ali, trebalo bi imati i neki kupaci. Budi Svedjanka, kupuj odvojeno gornji i donji deo u Lindexu ili H^Mu. A nije zgoreg pogedati i sta ima u radnji Scandinavian Design, u Kralja Petra, blizu Kneza. Ne znam kakva je sad situacija, ali prosle godine sam se ubila od kupovine kupacih u ovim nakon vise godina u kojima sam se osecala bas ovako kako si napisala. Skoro sve sam kupila ili po vrlo pristojnoj ili po bagatelnoj ceni jer sam prosto bila na pravom mestu u pravo vreme. Ali, na putu, malo srce nije izdrzalo - kupila sam i Marc O`Polo tankini ciju svrhu ranije nisam razumela, ali su me Transformers naucili da razmisljam out of the box -). Najdrazi komad mi je donji deo iz Lindexa, standardno crni, ali ...polu-mat, i moze da se nosi na vise nacina, jer materijala ima da glumi i pinup jednodelni model, znaci, kako ga naberes/savijes tu dubinu, oblik i podrsku dobijes, genijalno! Drugi najdrazi model je iz H^Ma-do struka doboki donji deo, ali sa strane ima 2 kanalica kroz koje ide pertla, koliko stegnes, takvu dubinu i formu dobijes, a i pertlu mozes d aodlucis da vezujes dole (dobijes fazon devojcice sa Cooperton reklame od pre 30 godina) ili gore, za moderniji look. Ko o cemu ja na skandinavski dizajn i proizvodjace...

    ReplyDelete