kako je domaći elle prestao da ima pojma i zaboga, ZAŠTO

Redovno kupujem domaće modne novine, od skoro, doduše, pažljivo posvećujem pažnju samo Elle-u i srpskoj Graziji.
I prestaću.

Da li u redakcijama domaćeg Elle-a, koji je nekada išao u korak sa modom koju možeš pretražiti na internetima, znaju da je vreme kada vidiš Givenchy-jev aw od proletos ili kad već, gotov, jer ga je cela bloger javnost videla?! Zašto ne gledaju šta pišu njihove kolege iz stranih zemalja?

...šta se desilo onaj put gde su napisali kako su nokti sa šarama za malu decu, i fotku nekoga ko se jako trudio precrtanu crvenom linijom. Kao ni onaj deo gde su napisali "spalite neonsku odeću i rajfove Lana Del Rey" bez obzira koliko se slagala sa njima, reč spaliti i kontradikcija u narednim brojevima...

Strašno sam volela ELLE, izlazili su stvarno zanimljivi ediotoriali, fotografije kakve nismo viđali, ali sve to od, čini mi se 2003. kada je krenuo da izlazi. Čak iako nije bilo te godine, imam svaki broj od prvog, ali ove poslednje sam počela da poklanjam i da menjam sa ljudima, jer nema ništa zbog čega bih sačuvala bilo koji broj.

Intervjuje sa ljudima koji se bave umetnošću u Srbiji čuvam tako što iscepim stranicu kad mi izađe veoma draga osoba koja je snimila svoju pesmu i završim priču.

pre neki dan sam odlučila da svoju kolekciju brojeva od 2009 odnesem na reciklažu. i prvo sam listala svaki broj. U svakom rodjendanskom broju, gomila utrošenih stranica na čestitke, scrapbook horoskope, nekakve sitne gluposti. U svakom trećem broju intervjui sa istim ljudima. Željna sam još člankova, još Lune Lu, još istraživanja. HOĆU VIŠE ELLE DOCORA. Prosto me ne zanima šta vaš kolega/nica drže na radnom stolu niti da se igram igre spajanja tih sličica sa njihovim glavama, ne zanima me koje sve došao na ovaj ili onaj događaj, zanima me da li se tamo desilo nekakav doprinos našoj zajednici. Ne želim svako leto da čitam o celulitu iznova. Nije najbitnije otići u Kambodžu delux avionskom kompanijom. Nije bitno što će kiša da mi uništi frizuru, bitno je šta ću da vidim i šta ću da osetim....


Postojalo je u poslednje vreme i kvalitetnih fotografija, priča, ali modni saveti, ljudi šta vam je?

Već je pticama na grani jasno da je NORMCORE zamenio FUNERALCORE što bi rekla Leandra Medine. I da, devojka postoji već neko veće vreme, vi niste našli da je pomenete, dok ste one sve fashion plavuše ko pod kalup super odmah pokrili.

I tako u krug, vrteći pank, sportski šik i ostala sranja, čineći da ispadne da se moda bukvalno vrti u krug, smanjujete broj svojih čitalaca koji kupuju vaše novine, ostavljajući u senci članke koji vrlo često imaju jako dobar ton, smisleni su i zaista se ima šta pročitati. Ja, nekako iz navike, kao i Vreme, i Danas ujutru, ne mogu a da oko 22. u mesecu ne kupim taj Elle, ali iznova prerazočaram njegovim kvalitetom.

Jednostavno Elle postaje modernija verzija Joy-a ili Kosmopolitena sa savetima za usedelice... Vratite nam se...


You Might Also Like

1 comments

  1. Ne kupujem Elle dugo, prvi broj koji sam kupila je bio maj 2013. (tacno se secam da je na naslovnoj bila neka likusa u Pradi). I u pocetku sam bila odusevljena svime pogotovu sto me moda tek tad zainteresovala i sve mi je bilo novo. I posle sam ukacila koju stvar o modi, stilove, imena bitnih ljudi, istorije brendova etc.
    P.S. Harper's Bazaar mi je smor, ono sam i ja mogla da napravim da mi Carine posalje fotke.
    Sad? Kupujem ma radi reda, tj. krivo mi da prestanem. Na koraku su da napisu savete o seksu ili kako da smuvate kolegu.

    ReplyDelete