Kako su me okrečili u Mac-u i prijatno iznenadili u Inglotu. (iskustva sa domaćima radnjama)

Podjednako volim oba proizvodjaca šminke, i od nedavno je otvoren MAC u Srbiji i o tome su mnoge blogerke pisale (čini mi se da @jelenagram radi za MAC nešto, proverite je na instagramu, sjajna je blogerka na www.mojneseser,rs https://instagram.com/jelenagram/)

Inglot postoji dosta duže kod nas i ja sam se samo 2x usudila da udjem u radnju koja je ne samo eyecandy za mene nego i instant ispraznjivač mog novčanika(Ovom prilikom se zahvaljujem Ljubici drugarici koja mi je kupila za jedan rođendan onaj holographic sjaj njihov koji je na izdisaju ali ga i dalje koristim, jedini od svih sjajeva). Medjutim, druga nova Inglot radnja se otvorila u Delta citiju i uletela sam tamo kao obezglavljena kokoška.
Samo da pojasnim zašto ovo pišem:
Htela sam MACov puder jer sam imala odlična iskustva sa prolongwearom koji sam koristila od 19-20. godine, medjutim, hormonski mi se koza promenila na gore, imala sam nekakve nepravilnosti koje su sa svim drugim puderima izgledale kao da sam bela Crunch čokolada, a ne osoba sa kožom na licu. E, pa, možete samo da zamislite. Inače pre toga sam imala kožu glatku kao alabaster. No, šta se desilo...


Sedam dana nakon pregledanja interneta zaključila sam da mi treba MAC mineralize, da ću dati (SAD vidim bespotrebno) novac, i odem tamo i kažem da su mi u Berlinu rekli da mi je nijansa NC 25 ali da je to bilo u septembru gde sam još bila preplanula od mora.

I, devojka kreće da brlja po onim puderima iako sam joj jasno rekla šta i kako želim i da mislim da će NC 20 biti bolja.
NE!!! Devojka u MACovoj radnji (ovde možete pročitati o MAC proizvodima i o tome ko tu radi) kreće sa potpuno desetom vrstom pudera da me kreči četkom, kratkom za puder, tzv.kabuki četkom. Nestrpljiva i zgranuta, bunim se protiv toga i demonstrativno odlazim.

Deset dana nakon toga, tužna se vraćam u MAC radnju gde me promo jedna fina devojka, sve mi objasni i ja padoh na Mineralize NC20. Kako sam i planirala.
To je sve bilo pre godinu i recimo, dva mjeseca, ako je sada avgust 2015. (a jeste majke mi).


Pre 3 nedjelje ulazim u novootvoreni Inglot u Delta Sitiju gde me dočekuju dve preslatke djevojke (Dragana i Jovana, secam se jer se zovu kao moja majka i sestra hah) i objašnjavam im da želim lagan puder koji pokriva sve ali je lagan, ideja kao i mineralize. I nakon 1-2 minuta djevojke nalaze dva pudera koji su bili pun pogodak. I da bih ih testirala odlučujem da odem do grada sa licem pola-pola jednog i drugog na licu. Ma nisu se pomakli.
(Ono što hoću da dodam za taj Inglot u Delta Sitiju jeste da su djevojke koje rade tamo toliko sposobne, stručne, pametne i pristojne i pre svega, imaju čelične živce za prebrbljve i dosadne kupce koji tamo dolaze, prim.aut. mene)

Danas ulazim u MAC kad ono tamo devojka koja zna šta su face charts i imaju ih tamo. I ja ih pitam, pa dobro postoji li varijanta da napravim svoj face chart i pošaljem vam? Nemam pojma, kaže prodavačica. Dodala je i da su promenili osoblje. Nadam se da više ne rade molerske radove jer zamislite, sve ređe vidjam okrečene devojke raznim nijansama bele do khaki boje.

You Might Also Like

0 comments